Klachten

Alles naar wens
Wij geven graag kraamzorg naar jouw wensen en volle tevredenheid. Daarom spreekt de kraamverzorgster regelmatig met jou de taken en urenverdeling door, zodat zij haar zorg kan aanpassen naar behoefte. Mocht je desondanks willen overleggen met de kraamzorg–coördinator, dan kan dat altijd. Tijdens de kraamperiode nemen we vanuit ons kantoor ook contact met je op, om te vragen of alles naar wens is. Als je er behoefte aan hebt met ons te overleggen zonder de aanwezigheid van de kraamverzorgende, dan kun je ons ’s avonds altijd terugbellen.

Mocht er iets niet naar wens zijn, doen wij er alles aan om dit op te lossen. Ook dát zien wij als een bewijs van onze kwaliteit. Die kwaliteit borgen wij met ons lidmaatschap van BO Geboortezorg (brancheorganisatie Geboortezorg).
Ben je ergens niet tevreden over en wil je een officiële klacht indienen, dan kan dit via email: info@bgvallei.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Telefonisch kan natuurlijk ook. Wij zijn hiervoor bereikbaar op telefoonnummer 0488-482151.

Kunnen wij je klacht niet naar tevredenheid oplossen, zullen we je doorverwijzen naar de onafhankelijke klachtenfunctionaris van BO Geboortezorg: info@bogeboortezorg.nl.

Mocht het dan nog niet lukken om tot een passende oplossing te komen, dan kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Geboortezorg (VVG):

Vragen over onze kraamzorg? 0488 482 151 Direct aanmelden voor kraamzorg