Schade
De kraamverzorgende werkt in de kraamperiode in jouw huis, met jouw spullen. Ondanks alle zorgvuldigheid kan het gebeuren dat er schade ontstaat. Dat is erg vervelend.
Natuurlijk heb je hierbij ook een eigen verantwoordelijkheid in het bij je houden en opbergen van kwetsbare apparaten zoals een telefoon of tablet. Mocht er toch door toedoen van de kraamverzorgende schade ontstaan, neem dan contact met ons op. Houd er rekening mee dat er een eigen risico geldt van € 75,00.
Het schadeformulier kun je hier downloaden. Vul deze zo volledig mogelijk in en mail deze naar leonie@bgvallei.nl
Klachten
Wij verlenen graag kraamzorg die is afgestemd op jouw wensen en die naar jouw volle tevredenheid verloopt. Daarom neemt de kraamverzorgende regelmatig de taken- en urenverdeling met je door, zodat zij haar zorg naar behoefte aan kan passen. Mocht je toch willen overleggen met de zorgcoördinator, dan kan dat altijd. Tijdens de kraamperiode nemen we vanuit kantoor ook contact met je op om te vragen of alles naar wens verloopt. Mocht je iets met ons willen bespreken zonder de aanwezigheid van de kraamverzorgende, mag je ons altijd ’s avonds terug bellen.
Het is natuurlijk erg vervelend als je kraamperiode niet naar wens verloopt. We doen er in dat geval alles aan om dit op te lossen. Ook dat zien we als een bewijs van onze kwaliteit. Die kwaliteit borgen wij met ons lidmaatschap bij BO Geboortezorg (Brancheorganisatie Geboortezorg). Ben je ergens niet tevreden over en wil je een officiële klacht indienen, dan kan dit via email: info@bgvallei.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Telefonisch kan natuurlijk ook. Wij zijn hiervoor bereikbaar op telefoonnummer 0488-482151.
Kunnen wij je klacht niet naar tevredenheid oplossen, dan zullen we je doorverwijzen naar de onafhankelijke klachtenfunctionaris van BO Geboortezorg: info@bogeboortezorg.nl
Mocht het dan nog niet lukken om tot een passende oplossing te komen, dan kun je contact opnemen met de De Geschillencommissie Zorg.